Kyllä on kyllä ja ei on ei
Vaasan kaupungin kuntatekniikan johtaja Jukka Talvi kirjoittaa keskiviikon mielipidekirjoituksessaan tarkennuksia keskustelua herättäneeseen pyörätieallianssiin. Kirjoituksessa on hyviä selvennyksiä. Näin selkeästi asioista tulisi kertoa aina myös ensimmäisissä ulostuloissa. Kun kaupungin tiedotteesta luetaan ”puskista tulevasta” 30–50 miljoonan pyörätieinvestoinneista, ei ole ihme että moni päättäjä hyppää järkytyksestä ilmaan. Itse kannatan myös pyöräilyä, lähtökohtana kaupungin liikenneverkon kehittämistä kokonaisuutena. Myös kaupunginhallitus…
