Ota yhteyttä

Pohjanmaan Kokoomuksessa on väkeä kuin kissoja Vilkkilässä, ja me kaikki olemme kuulevin korvin.

Lähetä meille viesti oheisella lomakkeella tai tartu luuriin ja kilauta. Täältä löydät kaikki tarvittavat yhteystiedot. PS. Jos huomaat virheellisen yhteystiedon, niin arvostamme, jos laittaisit meille siitä viestin viereisellä lomakkeella. Kiitos!

Laita meille viestiä

Pohjanmaan Kokoomus ry

Piiritoimisto

Pohjanmaan Kokoomuksen piiritoimisto vastaa Vaasan vaalipiirin Kokoomuksen poliittisesta ja järjestöllisestä toiminnasta. Piirin keskeisiin tehtäviin kuuluvat kunnallisten, alueellisten sekä valtiollisten vaalien järjestäminen yhdessä paikallisyhdistysten kanssa.

Piirin toiminnanjohtaja vastaa piirin taloudesta ja hallinnosta sekä johtaa järjestötoimintaa. Toiminnanjohtajan keskeisiin työtehtäviin kuuluvat myös alueellinen ja kunnallispoliittinen toiminta sekä vaalitoiminta.

Aluekoordinaattori toimii Etelä-Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Pohjanmaa aluevaltuustoryhmien sihteerinä, vastaa luottamushenkilöiden koulutusten, tapahtumien ja keskustelutilaisuuksien järjestämisestä sekä avustaa valtuustoryhmiä poliittisten päätösten valmistelussa ja tiedottamisessa. Aluekoordinaattorin työtehtäviin kuuluvat myös Pohjanmaan Kokoomuksen hyvinvointialueiden verkostotoiminnan koordinointi.

Vaalikoordinaattori avustaa toiminnanjohtajaa eduskuntavaalien 2023 valmistelussa, ehdokkaiden sisäisessä viestinnässä, koulutuksessa ja tuessa, vaalikampanjoinnissa sekä eduskuntavaalia tukevissa järjestö-, tiedotus- ja varainhankinnan tehtävissä.

Piiritoimiston yhteystiedot löydät alta – ole rohkeasti yhteydessä.

Pohjanmaan Kokoomus ry

Puskantie 5
60100 Seinäjoki

Kansanedustajat

Kokoomuksella on Vaasan vaalipiirissä kaksi kansanedustajaa.