Oletko valmis pahimman varalta?
”Ole valmis” on partiolaisten iskulause. Olemmeko me kuitenkaan valmiina niin yksilönä perheinä,kansakuntana jos meitä uhkaa todellinen kriisi? Mitä jos meille ei tulisikaan ruokaa kauppoihin, mitä sitten, jos ei tule sähköä viikkokausiin tai vaikka muutamaan päivään? Vedentulo ja jätevesihuolto ei toimisikaan? Pankkikortit ja vastaavat eivät enää toimisi, maksuliikenne toimisi vain ainoastaan käteisellä? Tietoliikenneyhteydet olisivat poikki. Miten…
