Teija Uitto-Kohonen Pohjanmaan Kokoomuksen vaalikoordinaattoriksi

Pohjanmaan Kokoomuksen piirihallitus on valinnut osa-aikaiseksi vaalikoordinaattoriksi vimpeliläisen Teija Uitto-Kohosen. Uitto-Kohonen osallistuu Pohjanmaan Kokoomuksen eduskuntavaalien kampanjan toteutukseen, ehdokkaiden koulutukseen ja vaaliviestintään. Hän aloittaa tehtävässä lokakuussa.

– On hienoa päästä osaksi Pohjanmaan Kokoomuksen tiimiä. Tartun vaalikoordinaattorin mielenkiintoiseen tehtävään positiivisella otteella ja energialla, sanoo Uitto-Kohonen.

Pohjanmaan Kokoomuksen vaalipäällikkönä toimii piirin toiminnanjohtaja Riikka Varila. Varila on erittäin iloinen, että Pohjanmaan Kokoomus saa joukkoonsa osaavaan ja energisen tekijän.

-Pohjanmaan Kokoomus valmistautuu tuleviin eduskuntavaaleihin määrätietoisella otteella. Ehdokashankinta ja -kampanjasuunnittelu on jo pitkällä ja Uitto-Kohonen pääsee nyt ehdokasjoukkueen kanssa toteuttamaan tarkoin suunniteltua kampanjaa. Nyt saamme joukkoomme lisää tekeviä ja osaavia käsiä, iloitsee Varila.

Pohjanmaan Kokoomus tavoittelee tulevissa eduskuntavaaleissa kolmatta kansanedustajaa.

Lisätietoja:

Teija Uitto-Kohonen, 040 5192 944