Kokoomuksen varapuheenjohtaja Elina Valtonen tuo Pohjanmaan Kokoomuksen syyspiirikokouksen poliittisen tilannekatsauksen

Pohjanmaan Kokoomuksen syyspiirikokous

Pohjanmaan Kokoomus ry:n varsinainen syyspiirikokous pidetään lauantaina 20.11.2020 klo 12.00 alkaen Kristiinankaupungissa, Bio Duxissa (Merikatu 21, 64100 Kristiinankaupunki).

Poliittisen tilannekatsauksen pitää Kokoomuksen varapuheenjohtaja Elina Valtonen. Kokouksessa käsitellään piirin sääntöjen 13. §:ssä määrätyt asiat sekä hyväksytään Kokoomuksen uudet
mallisäännöt piirin säännöiksi.

Piirikokoukseen on kullakin jäsenyhdistyksellä oikeus lähettää yksi äänivaltainen edustaja toimintavuoden ensimmäisenä päivänä olleen jäsenmaksunsa suorittaneiden henkilöjäsenmääränsä kutakin alkavaa 25-lukua kohden.

Jäsenliittojen piirijärjestöillä on oikeus lähettää yksi äänivaltainen edustaja ja lisäksi yksi äänivaltainen edustaja toimintavuoden ensimmäisenä päivänä olleen jäsenmaksunsa suorittaneiden suorien henkilöjäsentensä määrän kutakin alkavaa 25-lukua kohti. Kunnallisjärjestöillä on oikeus lähettää yksi äänivaltainen kokousedustaja.

Edustusoikeus ja äänivalta kokouksessa on vain niillä henkilöjäsenillä, jotka ovat suorittaneet jäsenmaksuvelvoitteensa. Kokouksessa kullakin edustajalla on yksi ääni.

Piirikokous voi myöntää puhe- ja läsnäolo-oikeuden muillekin sitä pyytäville henkilöille. Myös puhe- ja läsnäolo-oikeutta pyytävien tulee ilmoittautua ennakkoon.

Ilmoittautumiset ja valtakirjat pyydetään toimittamaan 17.11.2021 mennessä sähköpostilla osoitteeseen pohjanmaankokoomus@kokoomus.fi Virallinen kokouskutsu toimitetaan 27.10.2021 yhdistysten puheenjohtajille.

Lisätietoja: