Hyvinvointialueet

Pohjanmaan kokoomuksen toiminta-alueella sijaitsee kolme hyvinvointialuetta. Sosiaali-, terveys- ja pelastuspalvelut siirtyvät hyvinvointialueille 1. tammikuuta 2023.

Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue

Etelä-Pohjanmaan aluevaltuustossa istuu 16 kokoomuslaista valtuutettua ja olemme aluevaltuuston toiseksi suurin puolue. Paula Risikko toimii aluevaltuuston puheenjohtajana ja Lasse Rajala aluevaltuustoryhmän puheenjohtajana. Aluehallituksessa kokoomusta edustavat Sami Keskinen (1. varapuheenjohtaja), Jaakko Pukkinen, Kai Pöntinen ja Elina Kärnä.

Keski-Pohjanmaan hyvinvointialue

Keski-Pohjanmaan aluevaltuustossa istuu 6 kokoomuslaista valtuutettua. Sakari Telimaa toimii aluevaltuuston 3. varapuheenjohtajana ja Pekka Kauppi aluevaltuustoryhmän puheenjohtajana. Aluehallituksessa kokoomusta edustaa Anna Nurmi-Lehto.

Pohjanmaan hyvinvointialue

Pohjanmaan aluevaltuustossa istuu 6 kokoomuslaista valtuutettua. Marko Heinonen toimii aluevaltuuston 3. varapuheenjohtajana ja aluevaltuustoryhmän puheenjohtajana. Aluehallituksessa kokoomusta edustaa Katja Rajala (2. varapuheenjohtaja).