Liitot ja jäsenjärjestöt

Pohjanmaan Kokoomusnaiset

Pohjanmaan Kokoomusnaiset on vanhan Vaasan Läänin alueella toimiva Kokoomuk­sen Naisten Liitto ry:n, 17.2.1979, rekiste­röity jäsenpiiri.

Piiriin kuuluu 18 jäsenyhdistystä joissa on lähes tuhat jäsentä. Pohjanmaan Kokoo­musnaiset on yksi maamme suurimmista Ko­koomusnaisten jäsenpiireistä, jonka jäsenmäärä on jatkuvassa kasvussa. Jäseniämme on mukana lukuisissa paikalli­sissa ja maakunnallisissa luottamustehtä­vissä.

Kokoomusnaiset ovat aktiivisia, kaikenikäisiä ja haluavat vaikuttaa yhteiskunnallisiin asioihin. Tämän ansiosta toiminta on hyvin monimuotoista eri paikkakunnilla. Tapahtumia löytyy paikallistasolta valtakunnalliseen tasoon, seminaareista talkoisiin ja kokouksista matkoihin.

Ota yhteyttä ja tule rohkeasti mukaan!

”Sillon nuota kommunistin mielipiteetä, sanoo alatuvan Jussi kun hevoonen ei vetäny.”

www.pohjanmaankokoomusnaiset.kokoomus.net

Pohjanmaan Kokoomusnuoret

Pohjalaiseen kokoomusnuoreen tutustut niin Vaasan, Seinäjoen kuin Kokkolankin ympäristössä. Piiri on laaja ja monipuolinen – kuten jäsenistökin. Jäsenistämme joku lukee ylioppilaskirjoituksiin, toinen on yrittäjä, kolmas opiskelee kotipaikkakuntansa ulkopuolella ja neljäs ryhmä on niin moniulotteinen, että siitä pääset selville vain tutustumalla meihin. Meitä yhdistää halu ottaa asioista selvää, oppia uutta asioista, toisistamme ja itsestämme – ja vaikuttaa. Kuulostaako kliseeltä? Tule joukkoomme toteamaan, että sitä se ei ole.

Järjestämme koulutusta, poliittista aktiviteettia, tapahtumia, matkoja, sauna-iltoja, vaalitilaisuuksia ja ikimuistoisia vaalitiimitapahtumia. Oletko postittamisen ammattilainen, hyödynnätkö liikkumisesi vaalimateriaalin jakamiseen vai onko kynäsi terävä? Jokaiselle löytyy paikkansa. Välillä suuntaamme kohottamaan yhteishenkeä liiton valtakunnallisiin tapahtumiin – liity sinäkin joukkoomme!

Häjyporvarit

Kokoomusopiskelijat

Kokoomusopiskelijoiden toiminnasta pääset nauttimaan Seinäjoella ja Vaasassa. Seinäjoen ammattikorkeakoululla toimiva Lakeuden Kokoomusopiskelijat ja Vaasan yliopistolla toimiva Vaasan Kampusporvarit ovat Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunnan paikallisyhdistyksiä.

Keräämme yhteen vaikuttamisesta ja yhteiskunnasta kiinnostuneita kokoomushenkisiä opiskelijoita! Olemme ylivoimaisesti suurin ja aktiivisin aatteellisesti järjestäytynyt ryhmittymä niin Vaasassa kuin Seinäjoella. Aktiivejamme löytyy opiskelijakuntien vaikuttamiselimistä aina kunnallisiin luottamustehtäviin asti.

Äänemme kuuluu ja mielipiteitämme arvostetaan – Lakeuden Kokoomusopiskelijat saavuttivat vaalivoiton syksyn 2015 edustajistovaaleissa 34 prosentin kannatuksella.

Tutustu Kampusporvarien toimintaan!

Tutustu Lakeuden Kokoomusopiskelijoiden toimintaan!